Bu dijital vergi dairesi olayı sizin anladığınız gibi şirket kurulmadan vergi ödenmesi gibi bir şeye hizmet edeceğini sanmıyorum. Efatura, edefter vs ile başlayan e dönüşüm işinin genişletilmesi ve daha fazla yaygınlaştırılmasıyla ilgili birşey olacaktır. Zaten açıklamadan da bu tarz birşey olduğu anlaşılıyor.
"Elektronik defter ve elektronik belge kullanımı uygulamasını kademeli olarak yaygınlaştırarak vergi kayıp ve kaçağını azaltıyoruz. Vatandaşlarımız vergi dairesine gitmeden işlemleri dijital ortamda yapabilsin diye 7/24 hizmet verecek Türkiye Dijital Vergi Dairesi uygulamasını başlatıyoruz. Dijital vergi asistanı sistemini devreye alıyoruz."