EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende diyorum ki bunları da ekleseler daha verimli olur
Keşke olsa ama yapmazlar. 1 yıl boyunca aldıkları damga vergilerini, stopajları düşünürseniz niye yapmayacaklarını anlarsınız.

Şirketsiz vergi demek tüm bu paradan vazgeçmeleri demek.