EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket vs ile uğraşmadan veya vergiye tabi şirketlerden gelen paraların otomatik vergi kesintisi ile çalışılması bence mantıklı on numara sistem olur
Söylenilen şey bu değil yalnız.

Vergi dairelerinde insan gücünü azaltıp, vergi dairesine gidip yapılması gereken bazı işlemlerin de internet üzerinden yapılmasına yönelik bir olaydan bahsediliyor.