danışmanları okadar maaş alıyorlar gereksiz yere,hıc mı bırı akıl edememiş sayın cumhur baskanım bunun izahını halka acıklarken pandemı dolayısı ıle temasdan uzak kalmak ıcın bu uygulamayı yapacagız şeklinde acıklama yapmak ıyı olurbu bile prim yaptırırdı ha