• 23-02-2021, 12:03:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, biliyorsunuz ki ortalama 1 ay önce işe alındım ve forum da konu açmıştım.

    Oldukça güzel ve sade bir işim vardı. (İşe alan kişinin anlattığına göre) işe başladığım zaman konuşmada olmayan işleri yaptırmaya çalıştılar eyvallah dedim. Aradan 1 hafta daha geçti yine farklı iş yaptırdılar eyvallah dedim. Bugün de muhasebeden evrak istediler ve bunları benim yapmam gerektiğini söylediler. Aynı zmaan da cumartesi ve pazar mesaisi yapılacağını belirttiler. Sizce ne yapmalıyım?
    Sevdiğim iş diye kendi mi ezdirmeli miyim? Bir çok kişinin işe ihtiyacı var ama aldığım paraya bu işlerin hiç biri yetmez gibime geliyor.
    Sizlerin yorumlarını merakla bekliyorum.
  • 23-02-2021, 12:04:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk iş deneyiminiz mi ?
  • 23-02-2021, 12:05:25
    #3
    boostedti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk iş deneyiminiz mi ?
    Stajı ve benim freelancer işimi saymazsak evet
  • 23-02-2021, 12:05:38
    #4
    Eğer çıkarsan kesinlikle dava ediniz. Mesai ücretini de talep ediniz hocam.
  • 23-02-2021, 12:05:40
    #5
    Kendinizi ezdirmeniz tabiki doğru değil ancak bu pandemi döneminde iş bulmak normal zamanlara göre çok daha zor, daha iyi bir iş bulmadan işden ayrılmanızı tavsiye etmem. Bu dediğiniz olaylar çoğu işyerinde yaşanıyor maalesef :/
  • 23-02-2021, 12:05:51
    #6
    Ülkemizin en büyük sorunu çaycı fotokopi çekerse, güvenlik aynı zamanda sekter olursa her daim yerimizde kalacağız.

    Sizlere gelince hocam maaşa bağlı ne diyeyim her yer aynı...
  • 23-02-2021, 12:06:34
    #7
    Hocam kendin freelance çalış daha iyi kendini ezdirme.
  • 23-02-2021, 12:06:47
    #8
    Başta nasıl anlaşıldıysa o şekilde devam edin
  • 23-02-2021, 12:06:50
    #9
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stajı ve benim freelancer işimi saymazsak evet
    CV'nize tecrübe olarak eklemek açısından biraz sabredin.
    İlk iş deneyiminizden 1 hafta sonra ayrılmak hiç bir işverenin hoşuna gitmez. Kötü bir algı bırakır.