Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, biliyorsunuz ki ortalama 1 ay önce işe alındım ve forum da konu açmıştım.
Oldukça güzel ve sade bir işim vardı. (İşe alan kişinin anlattığına göre) işe başladığım zaman konuşmada olmayan işleri yaptırmaya çalıştılar eyvallah dedim. Aradan 1 hafta daha geçti yine farklı iş yaptırdılar eyvallah dedim. Bugün de muhasebeden evrak istediler ve bunları benim yapmam gerektiğini söylediler. Aynı zmaan da cumartesi ve pazar mesaisi yapılacağını belirttiler. Sizce ne yapmalıyım?
Sevdiğim iş diye kendi mi ezdirmeli miyim? Bir çok kişinin işe ihtiyacı var ama aldığım paraya bu işlerin hiç biri yetmez gibime geliyor.
Sizlerin yorumlarını merakla bekliyorum.