ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Stajı ve benim freelancer işimi saymazsak evet
CV'nize tecrübe olarak eklemek açısından biraz sabredin.
İlk iş deneyiminizden 1 hafta sonra ayrılmak hiç bir işverenin hoşuna gitmez. Kötü bir algı bırakır.