Kendinizi ezdirmeniz tabiki doğru değil ancak bu pandemi döneminde iş bulmak normal zamanlara göre çok daha zor, daha iyi bir iş bulmadan işden ayrılmanızı tavsiye etmem. Bu dediğiniz olaylar çoğu işyerinde yaşanıyor maalesef :/