• 25-02-2021, 21:36:16
    #19
    @Coşkun Çetin; hocam konuya ilgili mağduriyetimiz halen devam etmekte. Sürekli alt limitin altında satış konuları, teklifler ile karşılaşıyoruz. Bu konuda sizden bir çözüm talep ediyoruz hocam.
  • 25-02-2021, 22:09:08
    #20
    Administrator
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; hocam konuya ilgili mağduriyetimiz halen devam etmekte. Sürekli alt limitin altında satış konuları, teklifler ile karşılaşıyoruz. Bu konuda sizden bir çözüm talep ediyoruz hocam.
    Bana çözüm önerileri ile gelin öyle daha sağlıklı olur yüzlerce sektör var ben her sektörün ihtiyaçlarını bilemem. Onbinlerce insan farklı şeyler istiyor..
  • 25-02-2021, 22:27:20
    #21
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana çözüm önerileri ile gelin öyle daha sağlıklı olur yüzlerce sektör var ben her sektörün ihtiyaçlarını bilemem. Onbinlerce insan farklı şeyler istiyor..
    Haklısınız hocam, ben elimden geldiğince kurallara aykırı durumlarda moderatörleri etiketliyorum ve kurala uymayan üyeye bildiriyorum. Kurala uymadan konu açan/teklif veren üyelerin sadece yorumu ve ya konusu kaldırıyılıyor başka bir yaptırım olmuyor.

    daha önce kendim bu durumu denemek için logo yaptıracağım diye bir konu açtım ve 2 kişi r10 dan pm ilettiyse 10 kişi whatsapp üzerinden referanssız ve alt limit kuralına uymadan teklif verdi.

    Benim fikrim grafik tasarımcılar kategorisinde konusu olmayan arkadaşlar ücretli tasarım işleri kategorisinde yanıt veremesin. Sadece iş veren ve tasarımcılar iletişim kurabilsin.


    Grafik tasarımcılar kategorisinde konu açmak için 1 aylık üye olma şartı getirilsin,

    tabii bunlar benim düşüncelerim eksiği fazlası olabilir

    kurallara uyduklarını düşündüğüm aktif tasarımcı arkadaşlarımızı da etiketleyeyim onlar da varsa fikirlerini bizimle paylaşsınlar,

    @Werkmen Medya; @FiKRAL; @Berkayyildirim; @ysnozverdesign; @ahmetyigit; @TekUmut;
    Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
  • 25-02-2021, 22:32:40
    #22
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam, ben elimden geldiğince kurallara aykırı durumlarda moderatörleri etiketliyorum ve kurala uymayan üyeye bildiriyorum. Kurala uymadan konu açan/teklif veren üyelerin sadece yorumu ve ya konusu kaldırıyılıyor başka bir yaptırım olmuyor.

    daha önce kendim bu durumu denemek için logo yaptıracağım diye bir konu açtım ve 2 kişi r10 dan pm ilettiyse 10 kişi whatsapp üzerinden referanssız ve alt limit kuralına uymadan teklif verdi.

    Benim fikrim grafik tasarımcılar kategorisinde konusu olmayan arkadaşlar ücretli tasarım işleri kategorisinde yanıt veremesin. Sadece iş veren ve tasarımcılar iletişim kurabilsin.


    Grafik tasarımcılar kategorisinde konu açmak için 1 aylık üye olma şartı getirilsin,

    tabii bunlar benim düşüncelerim eksiği fazlası olabilir

    kurallara uyduklarını düşündüğüm aktif tasarımcı arkadaşlarımızı da etiketleyeyim onlar da varsa fikirlerini bizimle paylaşsınlar,

    @Werkmen Medya; @FiKRAL; @Berkayyildirim; @ysnozverdesign; @ahmetyigit; @TekUmut;
    Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    Fiyat olarakta bence bir güncelleme gelmeli. 100 ₺ desen 50 ₺ diyen bir kitle var. Şu logonun veya tasarımın bilgisayar başında iki çizikten ibaret olmadığını aylarca yıllarca eğitim gören tecrübe eden insanların sırf bilgisayar başında olmasından ötürü çalışmıyor önyargısı kalkmalı. Elimde olsa 1000 ₺ taban fiyat koyarım. Ama gene de biraz arttırılmalı fiyatlar. Tasarımcı arkadaşlarımda katılacaktır ki iki çizik atıp vercen 50 ₺ ye yap diyen kaç kişiyle uğraşıyoruz. Piyasa öyle çöktü ki 100 ₺ yi çok buluyorlar artık çünkü bazı arkadaşlar 20 ₺ ye freepik %100 aynı içeriği sağlayınca tasarımcı oluyor.
  • 25-02-2021, 22:36:01
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trade puanımdan görülebileceği gibi r10 üzerinden ekmek yiyen bu sayede bir şahıs şirketi kurmuş faturalı işlem sağlayan bir grafikerim. Son 1 aydır eskisi kadar iş gelmiyor sebebini de çok iyi biliyorum. Malesef tasarım talebi açan arkadaşlar whatsapp numaralarını paylaştıktan sonra yapılabilecek bir şey yok çünkü iletişime oradan geçildikten sonra r10 üyesi olmayan kişiler bile aykırı fiyatlar verebilir.

    Bana kalırsa bunun kesin olarak çözümü sadece konuları r10 tarafından onaylı grafikerlerin ihtiyaçları görebileceği bir kategori haline getirilmesi. Dışarıdan yada limit altında teklif veren tasarımcıların da kesinlikle o bölümü görememesi. Böylece hem müşteriler daha güvenli şekilde grafik ihtiyaçlarını karşılayabilir hem de grafiker olarak haklarımız korunabilir.
    Umarım fikirlerimiz değerlendirilerek r10 yönetimi tarafından doğru karar verilecektir. Konuyu açtığın için teşekkürler @EmreOdabasi;
  • 25-02-2021, 22:47:56
    #24
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana çözüm önerileri ile gelin öyle daha sağlıklı olur yüzlerce sektör var ben her sektörün ihtiyaçlarını bilemem. Onbinlerce insan farklı şeyler istiyor..
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam, ben elimden geldiğince kurallara aykırı durumlarda moderatörleri etiketliyorum ve kurala uymayan üyeye bildiriyorum. Kurala uymadan konu açan/teklif veren üyelerin sadece yorumu ve ya konusu kaldırıyılıyor başka bir yaptırım olmuyor.

    daha önce kendim bu durumu denemek için logo yaptıracağım diye bir konu açtım ve 2 kişi r10 dan pm ilettiyse 10 kişi whatsapp üzerinden referanssız ve alt limit kuralına uymadan teklif verdi.

    Benim fikrim grafik tasarımcılar kategorisinde konusu olmayan arkadaşlar ücretli tasarım işleri kategorisinde yanıt veremesin. Sadece iş veren ve tasarımcılar iletişim kurabilsin.


    Grafik tasarımcılar kategorisinde konu açmak için 1 aylık üye olma şartı getirilsin,

    tabii bunlar benim düşüncelerim eksiği fazlası olabilir

    kurallara uyduklarını düşündüğüm aktif tasarımcı arkadaşlarımızı da etiketleyeyim onlar da varsa fikirlerini bizimle paylaşsınlar,

    @Werkmen Medya; @FiKRAL; @Berkayyildirim; @ysnozverdesign; @ahmetyigit; @TekUmut;
    Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    Bence taban fiyatlar kesinlikle arttırılmalı, logoya 75₺ dediğimizde 35₺'ye logo yapan var pahalı söylüyorsun diyenler oluyor. Diğer platformlarda ise fiyatlar çok farklı. Ek olarak tasarım kategorisine konu açmak için bence de yeni şartlar getirilmeli.
  • 25-02-2021, 22:51:44
    #25
    ayoft.com
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam, ben elimden geldiğince kurallara aykırı durumlarda moderatörleri etiketliyorum ve kurala uymayan üyeye bildiriyorum. Kurala uymadan konu açan/teklif veren üyelerin sadece yorumu ve ya konusu kaldırıyılıyor başka bir yaptırım olmuyor.

    daha önce kendim bu durumu denemek için logo yaptıracağım diye bir konu açtım ve 2 kişi r10 dan pm ilettiyse 10 kişi whatsapp üzerinden referanssız ve alt limit kuralına uymadan teklif verdi.

    Benim fikrim grafik tasarımcılar kategorisinde konusu olmayan arkadaşlar ücretli tasarım işleri kategorisinde yanıt veremesin. Sadece iş veren ve tasarımcılar iletişim kurabilsin.


    Grafik tasarımcılar kategorisinde konu açmak için 1 aylık üye olma şartı getirilsin,

    tabii bunlar benim düşüncelerim eksiği fazlası olabilir

    kurallara uyduklarını düşündüğüm aktif tasarımcı arkadaşlarımızı da etiketleyeyim onlar da varsa fikirlerini bizimle paylaşsınlar,

    @Werkmen Medya; @FiKRAL; @Berkayyildirim; @ysnozverdesign; @ahmetyigit; @TekUmut;
    Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    Selamlar,

    Benim de günüm report etmekle geçiyor neredeyse. Gerçekten ne kadar report ettiğim bir panelde vs. gözüküyorsa siz de görebilirsiniz. Aynı üyeleri defalarca tasarım konusu olmadan, kurallara uygun olmadan teklif verirken görüyorum. Sadece report etmekle kalıyoruz. Ardından üyenin ticaret puanına baktığımızda bu şekilde işler bile alabildiğini görüyoruz. Sırf bu durum yüzünden kaç defa teklif vermek için girdiğim konudan hevesim kaçtığı için çıktım, ne teklif verdim ne de mesaj attım. Çözüm olarak Emre hocamın dediği gibi Grafik Tasarımcılar kategorisinde konusu olmadan yorum yapamasınlar, sadece tasarımcılar yorum yapabilsin ki bu da bir çözüm değil, özel mesaj aracılığıyla iletişime geçiliyor. Bu konuya yorum yapmanın kısıtlanması etiket olayının da önüne geçmiş olacak. Kategoride iş ilanında arkadaşını etiketlemek, "tavsiye ederim" tarzı etiket atmak yasaklanmıştı ona rağmen ısrarla etiket de atılıyor.

    Bu konu bir yana diğer konumuz da taban fiyatlar. Bir logo 35 TL veya 50 TL olmamalı. Ben 150 TL+ üzeri çok çok az logo işi alabiliyordum forumda, haliyle bu da bana yetmiyordu. Çünkü mouse oynatabilen logo yapıyor, tasarım yapıyor. Özelden teklif iletiliyor 10 TL 20 TL diye. Taban fiyata uysa dahi 35 TL'den teklif verince işverenin de hoşuna gidiyor işi direkt veriyor. Sırf bu yüzden fiyatlarda %50'nin üzerinde düşüşe geçtim. Bu şekil bile zor iş alabiliyoruz, aldığım işte de emeğime üzülüyorum. Taban fiyatlar kesinlikle artmalı.

    Benim aklıma gelenler şimdilik bu kadar, ilgileneceğinize eminim. İlgi ve alakanız için çok teşekkürler.
  • 25-02-2021, 23:00:05
    #26
    '' cin ali '' yi bilirmisiniz. onu bile düzgün çizemem.yani tasarım işinde bir yeteneğim yok.Lakin merak ettim konu tasarımcı arkadaşlar 30 lira 50 liraya logo yapılır yazıyorlar banner ve profillerinde. bakıyorum logolara çokta süper değil ama buna rağmen 30 lira felan çok az bir para.

    benim tasarımcılara önerim bir portföy oluşturmaları. 30 liraya şu kalitede logo yapılır. 50 liraya şu kalitede logo yapılır 100 liraya şu kalitede logo yapılır gibi örnekler sunmaları.

    insanlar daha kaliteli görselliği estetiği daha güzel logolar gördükçe yüksek fiyatlı logolara yöneleceklerdir.
  • 25-02-2021, 23:04:32
    #27
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Benim de günüm report etmekle geçiyor neredeyse. Gerçekten ne kadar report ettiğim bir panelde vs. gözüküyorsa siz de görebilirsiniz. Aynı üyeleri defalarca tasarım konusu olmadan, kurallara uygun olmadan teklif verirken görüyorum. Sadece report etmekle kalıyoruz. Ardından üyenin ticaret puanına baktığımızda bu şekilde işler bile alabildiğini görüyoruz. Sırf bu durum yüzünden kaç defa teklif vermek için girdiğim konudan hevesim kaçtığı için çıktım, ne teklif verdim ne de mesaj attım. Çözüm olarak Emre hocamın dediği gibi Grafik Tasarımcılar kategorisinde konusu olmadan yorum yapamasınlar, sadece tasarımcılar yorum yapabilsin ki bu da bir çözüm değil, özel mesaj aracılığıyla iletişime geçiliyor. Bu konuya yorum yapmanın kısıtlanması etiket olayının da önüne geçmiş olacak. Kategoride iş ilanında arkadaşını etiketlemek, "tavsiye ederim" tarzı etiket atmak yasaklanmıştı ona rağmen ısrarla etiket de atılıyor.

    Bu konu bir yana diğer konumuz da taban fiyatlar. Bir logo 35 TL veya 50 TL olmamalı. Ben 150 TL+ üzeri çok çok az logo işi alabiliyordum forumda, haliyle bu da bana yetmiyordu. Çünkü mouse oynatabilen logo yapıyor, tasarım yapıyor. Özelden teklif iletiliyor 10 TL 20 TL diye. Taban fiyata uysa dahi 35 TL'den teklif verince işverenin de hoşuna gidiyor işi direkt veriyor. Sırf bu yüzden fiyatlarda %50'nin üzerinde düşüşe geçtim. Bu şekil bile zor iş alabiliyoruz, aldığım işte de emeğime üzülüyorum. Taban fiyatlar kesinlikle artmalı.

    Benim aklıma gelenler şimdilik bu kadar, ilgileneceğinize eminim. İlgi ve alakanız için çok teşekkürler.
    Bence mantıklı olan tasarımcı arama olmamalı. Şöyle işte logo banner yapılacak teklif verin tarzında konularda yasaklanmalı. İhtiyacı olan bizi bulmalı kategori var. Çoğu güzel tasarımcıda var. Nerede görülmüş iş arayanın ayağına giden bir düzen. İş arayan kategoriden bulmalı. Konu açılırsa forum dışından da talep olur önüne kimse geçemez. Ben örneğin ekmek istiyorum ayağıma gelsin diye bekliyorumuyum hayır gidip fırına alıyorum.