Trade puanımdan görülebileceği gibi r10 üzerinden ekmek yiyen bu sayede bir şahıs şirketi kurmuş faturalı işlem sağlayan bir grafikerim. Son 1 aydır eskisi kadar iş gelmiyor sebebini de çok iyi biliyorum. Malesef tasarım talebi açan arkadaşlar whatsapp numaralarını paylaştıktan sonra yapılabilecek bir şey yok çünkü iletişime oradan geçildikten sonra r10 üyesi olmayan kişiler bile aykırı fiyatlar verebilir.
Bana kalırsa bunun kesin olarak çözümü sadece konuları r10 tarafından onaylı grafikerlerin ihtiyaçları görebileceği bir kategori haline getirilmesi. Dışarıdan yada limit altında teklif veren tasarımcıların da kesinlikle o bölümü görememesi. Böylece hem müşteriler daha güvenli şekilde grafik ihtiyaçlarını karşılayabilir hem de grafiker olarak haklarımız korunabilir.
Umarım fikirlerimiz değerlendirilerek r10 yönetimi tarafından doğru karar verilecektir. Konuyu açtığın için teşekkürler
@EmreOdabasi;