Hakkımız Yeniyor (yazmaktan sıkıldım)
33
●1.145
- 19-02-2021, 22:39:30Bu doğru. Üstelik kategoride konusu olmayanlar da yapıyorlar bu teklifleri. Hayatında bir kere tasarım, çizim programı açmamış adam bile logonu yaparım 10 tlden diye mesaj atıyor, ordan burdan hazır tasarımla 30 saniyede yapıp yolluyor. Çok suistimal ediliyor bu kurallar, limitler.
- 19-02-2021, 22:39:43Hocam report etsek ne fayda, report ediyoruz, kendimiz uyarıyoruz, uyardığım mesajı siliyorlar forum kuralına aykırı diye.Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2021, 22:41:21Az önce dikkatimi çekti, konusu olmadan iş alımı yapmış arkadaş,

Kendisi de açıkca uyarıldığını söylüyor ama halen iş alımı yapıyor ve alt limit kuralına uymadan.
Biz daha ne diyelim bilmiyorum - 19-02-2021, 22:44:36Maalesef webde de böyle kişiler oluyor ve gerçekten çok can sıkıcı bir durum anlam veremiyorum
- 19-02-2021, 22:45:43Umarım düzelir @EmreOdabasi; Yoksa bu tarz konularının ardı kesilmeyecek
- 19-02-2021, 22:53:00Konudaki arkadaş az önce 19 05 ile biten numarası ile beni arayarak küfürler ve tehtidler savurdu.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak konuşmaları kayıt ettiğini öne sürdü.
Bu denli ahlaksız kişilerin forumda barınmasından rahatsızım... - 19-02-2021, 22:59:28Keşke makul bi taban fiyat belirlense de herkes rahat etse. Ben de grafik için konu açayım diyorum sonra hep geri adım atıyorum bu yüzden.
- 19-02-2021, 23:07:48O kadar haklısın ki. Konumu üste dahi taşımıyorum bu durumdan dolayı. En son bildirdiğimde bir şeyler olacaktı inşallah olacak. Bekliyoruz. Kdv ödüyoruz birde kdvyi sen öde bize gene bir şeyler yap hep senden alıyoruz diyen grup var arkadaş anlamıyor ki kazanmıyoruz. Şirket açsan kazanamıyorsun açmasan vergiden problem zam yapalım derken 10 20 ₺ işler dönünce ister istemez heves kalmıyor. Saat başı üste taşıyabilceğim konuyu neredeyse taşımıyorum.
