O kadar haklısın ki. Konumu üste dahi taşımıyorum bu durumdan dolayı. En son bildirdiğimde bir şeyler olacaktı inşallah olacak. Bekliyoruz. Kdv ödüyoruz birde kdvyi sen öde bize gene bir şeyler yap hep senden alıyoruz diyen grup var arkadaş anlamıyor ki kazanmıyoruz. Şirket açsan kazanamıyorsun açmasan vergiden problem zam yapalım derken 10 20 ₺ işler dönünce ister istemez heves kalmıyor. Saat başı üste taşıyabilceğim konuyu neredeyse taşımıyorum.