• 19-02-2021, 22:27:44
    #1





    Grafik Tasarımcılar kategorisinde işine saygı duyarak yapan arkadaşlarım da bu olayın farkındalar, şu sıralar Büyük ölçüde bir kural tanımazlık mevcut, alt limit kurallarını tınlayan yok, kategoride konu açmadan iş teklifi veriyorlar, referansları yok, uyardığım zaman da bana kızıyorlar milletin ekmeğine elleme diye, ben kurallara uyuyor iş yapıyorsam o adam da kurallara uyacak ekmeğe elleyen biri varsa o da kurala uymayan kişidir.

    ve bu olayların da en kötüsü, bu arkadaşlar (alt limit kuralına uymadan, konusu olmayan kişilere iş verenler ve iş alanlar) hiç bir şekilde cezalandırılmıyor. Yeni yıla girdik, fiyatlarda zam yapmam gerekirken müşteriler bana yukarıdaki görseller iletip indirim bekliyorlar.

    bu konuda bir güncelleme yapılmasının, kural tanımayanlara yaptırım uygulanmasının kategorimiz adına daha iyi gidişata yol açacağını düşünüyorum.

    umarım kendimi ifade edebilmişimdir.
    @Coşkun Çetin; hocam, daha önce de bu tarzda konular açtım ama hep havada kaldı. Sizden bu konuda biraz özel ilgi bekliyor rica ediyorum🙏, ilgilenirseniz çok memnun olurum

    şimdiden teşekkürler



    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce dikkatimi çekti, konusu olmadan iş alımı yapmış arkadaş,

    Kendisi de açıkca uyarıldığını söylüyor ama halen iş alımı yapıyor ve alt limit kuralına uymadan.

    Biz daha ne diyelim bilmiyorum
  • 19-02-2021, 22:30:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Düzene girir canını sıkma
  • 19-02-2021, 22:31:15
    #3
    bu tip konuları report et can sımaya gerek yok
  • 19-02-2021, 22:31:34
    #4
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzene girir canını sıkma
    adam ciddili bir konu açmış,
    herşeye BOŞ yorum atmak zorunda mısın?
  • 19-02-2021, 22:32:33
    #5
    hocam o kadar haklısınız ki .
    örnek veriyorum bir işin ederi 1000 TL
    sırf iş ticaret puanı kasmak için 100-200 tl rakamlar veriyorlar
    sonra biz potansiyel müşterilerimize 1000 tl lik işe 800 tl diyince müşteri ama bana 200 de dediler diyor. iş alamıyoruz

    DÜZENLEME : 1000 TL lik işe 800 diyorum derken : 1000 tl diyip pazarlık sonucu 800 inmek mesela . sonra bi araştırıyorlar 100-200 tl fiyat veren oluyor.
  • 19-02-2021, 22:34:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam ciddili bir konu açmış,
    herşeye BOŞ yorum atmak zorunda mısın?
    Boş yorum değil tortaras
    @EmreOdabasi; sürekli çalıştığım kişi canını sıkmaması gerek böyle şeyler için
  • 19-02-2021, 22:36:00
    #7
    Her kategoride mevcut bu durum
  • 19-02-2021, 22:37:33
    #8
    Sadece grafik kategorisinde değil ki, bu web kategorisinde de bu şekilde. Normal Hayatta 500-600 TL gibi fiyatlara yaptığımız scriptleri adam yapmış 70-80-100 Tl ye satılığa koymuş ben bu işten hiç bir şey anlamadım herhalde 6 ay sonra yaptığımız scriptleri satabilmek için 20-25 TL ye satacağız.
  • 19-02-2021, 22:37:57
    #9
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kategoride mevcut bu durum
    Hocam 2-3 video izleyerek kendini grafik tasarımcı sanan arkadaşların sayısı oldukça fazla olduğu için, bizim kategoride biraz fazla bastığını düşünüyorum. Ama her sektörde kaçınılmaz bir durum elbette