Az önce dikkatimi çekti, konusu olmadan iş alımı yapmış arkadaş,
Kendisi de açıkca uyarıldığını söylüyor ama halen iş alımı yapıyor ve alt limit kuralına uymadan.
Biz daha ne diyelim bilmiyorum
Konudaki arkadaş az önce 19 05 ile biten numarası ile beni arayarak küfürler ve tehtidler savurdu.
Ek olarak konuşmaları kayıt ettiğini öne sürdü.
Bu denli ahlaksız kişilerin forumda barınmasından rahatsızım...