yazı font olmamış hocam ,
dizileri kopyalayıp spam yapan çakma siteler gibi durmuş
ama tabi emeğe saygı
Netflix'i yeniden tasarladım.
38
●1.079
- 04-02-2021, 16:42:19
- 04-02-2021, 16:47:02Üyeliği durdurulduHangi sebeple? Arkadaşı tanımam, fakat uğraştığı şeyi neden bırakması gerektiğini de açıklasaydınız bu kadar emin konuştuğunuza göre bir bildiğiniz vardır elbette. Yaptıkça gelişecek ve eleştiri alacağını bile bile koymuş tasarımını. Eleştiri nasıl yapılır öğrenin bence.misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@enisyavuz; Çalışmalarınızı takip ediyorum, font ve renklerle alakalı biraz daha çalışmanızı öneririm. Bu arada bol bol örnek bakın. Dribbble bunun için güzel bir yer. Profesyonel insanlar çok iyi çalışmalarını sergiliyorlar. İlham almak gerekir. Bu tarz kurumsal işlerde de Inter fontunu tavsiye ederim nacizane.
Size dribbble için davetiye gerekirse pm atabilirsiniz.
İyi çalışmalar - 04-02-2021, 17:14:49Eleştiri için açmış konuyu, iyi ya da kötü olması sübjektif bir görüştür. Hakaret edilmediği sürece ister kötü ister iyi eleştiri yapılabilir.ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence çok güzel açıkladım
- 04-02-2021, 17:24:44Evet eleştiri olumlu yada olumsuz olabilir sorun yok onda. Ama sen bu işi bırak, yapmasaydın, gerek yoktu gibi yorumlarda herhangi bir eleştiri göremediğim için yazmıştım.afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes olumlu yada olumsuz yorum yapacak doğal olarak. Ama dediğim gibi ''sen bu işi bırak zamanımızı çalma'' gibi yorumlar hevesini kıracak konu sahibi kişinin. - 04-02-2021, 17:34:21Ben olsam öyle yorumları dikkate almamejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimisi şaka olarak yazıyordur, ben de yazacaktım ama yanlış anlaşılır diye yazmadım. Şahsen biri yaptığım işe böyle yorumlar yapsa ben hırs yapar daha iyi işler çıkarmaya çalışılırım
Ama senin dediğin doğru, o konuda haklısın


Kimisi şaka olarak yazıyordur, ben de yazacaktım ama yanlış anlaşılır diye yazmadım. Şahsen biri yaptığım işe böyle yorumlar yapsa ben hırs yapar daha iyi işler çıkarmaya çalışılırım