• 04-02-2021, 16:42:19
    #28
    yazı font olmamış hocam ,
    dizileri kopyalayıp spam yapan çakma siteler gibi durmuş
    ama tabi emeğe saygı
  • 04-02-2021, 16:47:02
    #29
    Üyeliği durduruldu
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu seriyi acilen bırakmalısın.
    Hangi sebeple? Arkadaşı tanımam, fakat uğraştığı şeyi neden bırakması gerektiğini de açıklasaydınız bu kadar emin konuştuğunuza göre bir bildiğiniz vardır elbette. Yaptıkça gelişecek ve eleştiri alacağını bile bile koymuş tasarımını. Eleştiri nasıl yapılır öğrenin bence.

    @enisyavuz; Çalışmalarınızı takip ediyorum, font ve renklerle alakalı biraz daha çalışmanızı öneririm. Bu arada bol bol örnek bakın. Dribbble bunun için güzel bir yer. Profesyonel insanlar çok iyi çalışmalarını sergiliyorlar. İlham almak gerekir. Bu tarz kurumsal işlerde de Inter fontunu tavsiye ederim nacizane.

    Size dribbble için davetiye gerekirse pm atabilirsiniz.

    İyi çalışmalar
  • 04-02-2021, 17:00:06
    #30
    Adam bir tasarım yapmaya çalışmış, kendini geliştirmek için belki öğretici yorumları okumak için. Yorumlar heves kırmak üstüne sanki.
  • 04-02-2021, 17:12:26
    #31
    Bu font ve bu renk olarak yorumum




  • 04-02-2021, 17:14:49
    #32
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bir tasarım yapmaya çalışmış, kendini geliştirmek için belki öğretici yorumları okumak için. Yorumlar heves kırmak üstüne sanki.
    Eleştiri için açmış konuyu, iyi ya da kötü olması sübjektif bir görüştür. Hakaret edilmediği sürece ister kötü ister iyi eleştiri yapılabilir.

    Bence çok güzel açıkladım
  • 04-02-2021, 17:24:44
    #33
    afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiriye için açmış konuyu, iyi ya da kötü olması sübjektif bir görüştür. Hakaret edilmediği sürece ister kötü ister iyi eleştiri yapılabilir.

    Bence çok güzel açıkladım
    Evet eleştiri olumlu yada olumsuz olabilir sorun yok onda. Ama sen bu işi bırak, yapmasaydın, gerek yoktu gibi yorumlarda herhangi bir eleştiri göremediğim için yazmıştım.
    Herkes olumlu yada olumsuz yorum yapacak doğal olarak. Ama dediğim gibi ''sen bu işi bırak zamanımızı çalma'' gibi yorumlar hevesini kıracak konu sahibi kişinin.
  • 04-02-2021, 17:34:21
    #34
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet eleştiri olumlu yada olumsuz olabilir sorun yok onda. Ama sen bu işi bırak, yapmasaydın, gerek yoktu gibi yorumlarda herhangi bir eleştiri göremediğim için yazmıştım.
    Herkes olumlu yada olumsuz yorum yapacak doğal olarak. Ama dediğim gibi ''sen bu işi bırak zamanımızı çalma'' gibi yorumlar hevesini kıracak konu sahibi kişinin.
    Ben olsam öyle yorumları dikkate almam Kimisi şaka olarak yazıyordur, ben de yazacaktım ama yanlış anlaşılır diye yazmadım. Şahsen biri yaptığım işe böyle yorumlar yapsa ben hırs yapar daha iyi işler çıkarmaya çalışılırım

    Ama senin dediğin doğru, o konuda haklısın
  • 04-02-2021, 17:56:13
    #35
    Konsepti güzel tutturdun ama ne çekti bu web senden
  • 04-02-2021, 20:34:41
    #36
    Diğerlerinin yanında açıkçası bu biraz sönük kalmış fakat emeğiniz gerçekten çok. Elinize sağlık hocam, benim de aklıma soktunuz böyle bir video yapsam mı diye.. İzniniz olursa, paylaşmak isterim