Bu seriyi acilen bırakmalısın.
Hangi sebeple? Arkadaşı tanımam, fakat uğraştığı şeyi neden bırakması gerektiğini de açıklasaydınız bu kadar emin konuştuğunuza göre bir bildiğiniz vardır elbette. Yaptıkça gelişecek ve eleştiri alacağını bile bile koymuş tasarımını. Eleştiri nasıl yapılır öğrenin bence.
@enisyavuz; Çalışmalarınızı takip ediyorum, font ve renklerle alakalı biraz daha çalışmanızı öneririm. Bu arada bol bol örnek bakın. Dribbble bunun için güzel bir yer. Profesyonel insanlar çok iyi çalışmalarını sergiliyorlar. İlham almak gerekir. Bu tarz kurumsal işlerde de Inter fontunu tavsiye ederim nacizane.
Size dribbble için davetiye gerekirse pm atabilirsiniz.
İyi çalışmalar