• 04-02-2021, 01:22:27
    #19
    olmamış...türler kısmında yer alan font emekliye ayrılalı çok oluyor hocam buram buram 2013 kokuyor o font
  • 04-02-2021, 04:16:01
    #20
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Netflix yerine Exxen'i yeniden tasarlasan daha iyi olurdu hocam. Bu olmamış.
    Yinede eline sağlık.
  • 04-02-2021, 05:22:58
    #21
    Sidebar fontu ve bazı metinlere uygulanan renklendirmeler bozmuş, Roboto kullanıp renklerde oynama yapmasanız bu kadar eleştiri almazdınız sanırım. İnce ama önemli bir nokta elinize sağlık
  • 04-02-2021, 10:31:12
    #22
    Hocam kusura bakmayın ama bu sefer olmamış. Sol taraf 2004 yılında bedava-sitem'de site kurmaya çalıştığım zamanlar gibi olmuş. Bunu beğenmedim
  • 04-02-2021, 10:48:47
    #23
    Bu seriyi acilen bırakmalısın.
  • 04-02-2021, 14:55:13
    #24
    Main güzel olmuş diğer taraf olmamış
  • 04-02-2021, 15:01:04
    #25
    Hocam sıkıntınız fontlarla sizin. Font olaylarını da hallederseniz daha güzel olacak. Emeğinize sağlık
  • 04-02-2021, 16:10:15
    #26
    ne sen tasarla ne netflix tasarım değişsin. içerik için bile dokunulmayacak bazı şeyler vardır. netflix tasarımı da onlardan sadece bir tanesi. vay be reklamını da daha farklı şeyler de yapabilirsiniz
  • 04-02-2021, 16:37:46
    #27
    Çıkış yap tuşu bi bana mı yamuk geliyor?