Netflix'i yeniden tasarladım. - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Netflix'i yeniden tasarladım.
38
●
1.079
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Netflix'i yeniden tasarladım.
1
2
3
4
5
05-02-2021, 20:07:06
#37
beytepeli
çok kötü.......
05-02-2021, 22:12:56
#38
GuruDeveloper
Azminiz güzel, tasarımlarınız kötü ne yazık ki.
05-02-2021, 22:20:26
#39
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
İlk girdiğimde ben de neden özgün bir konu değil de Netflix dedim. Fakat konu Youtube olunca, bence böyle çok daha etkili. Ben kanalın özgünlüğünü ve videoları beğendim. Abone oldum, başarılar diliyorum.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler