• 05-02-2021, 20:07:06
    #37
    çok kötü.......
  • 05-02-2021, 22:12:56
    #38
    Azminiz güzel, tasarımlarınız kötü ne yazık ki.
  • 05-02-2021, 22:20:26
    #39
    Bütün ümidim gençliktedir
    İlk girdiğimde ben de neden özgün bir konu değil de Netflix dedim. Fakat konu Youtube olunca, bence böyle çok daha etkili. Ben kanalın özgünlüğünü ve videoları beğendim. Abone oldum, başarılar diliyorum.