Evet eleştiri olumlu yada olumsuz olabilir sorun yok onda. Ama sen bu işi bırak, yapmasaydın, gerek yoktu gibi yorumlarda herhangi bir eleştiri göremediğim için yazmıştım.
Herkes olumlu yada olumsuz yorum yapacak doğal olarak. Ama dediğim gibi ''sen bu işi bırak zamanımızı çalma'' gibi yorumlar hevesini kıracak konu sahibi kişinin.
Ben olsam öyle yorumları dikkate almam

Kimisi şaka olarak yazıyordur, ben de yazacaktım ama yanlış anlaşılır diye yazmadım. Şahsen biri yaptığım işe böyle yorumlar yapsa ben hırs yapar daha iyi işler çıkarmaya çalışılırım
Ama senin dediğin doğru, o konuda haklısın