Eleştiriye için açmış konuyu, iyi ya da kötü olması sübjektif bir görüştür. Hakaret edilmediği sürece ister kötü ister iyi eleştiri yapılabilir.
Bence çok güzel açıkladım
Evet eleştiri olumlu yada olumsuz olabilir sorun yok onda. Ama sen bu işi bırak, yapmasaydın, gerek yoktu gibi yorumlarda herhangi bir eleştiri göremediğim için yazmıştım.
Herkes olumlu yada olumsuz yorum yapacak doğal olarak. Ama dediğim gibi ''sen bu işi bırak zamanımızı çalma'' gibi yorumlar hevesini kıracak konu sahibi kişinin.