ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam bir tasarım yapmaya çalışmış, kendini geliştirmek için belki öğretici yorumları okumak için. Yorumlar heves kırmak üstüne sanki.
Eleştiri için açmış konuyu, iyi ya da kötü olması sübjektif bir görüştür. Hakaret edilmediği sürece ister kötü ister iyi eleştiri yapılabilir.

Bence çok güzel açıkladım