• 31-01-2021, 00:02:51
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forum ne hale gelmiÅŸ.
    LGBT olaylarını desteklemiyorum, lanetlemiyorumda. isteyen istediği gibi yaşamakta özgürdür diye düşünmekteyim.

    Herkes bi din diyanet muhabbeti açıp duruyor, sanki dört dörtlük müslümanmış gibi. Sorsan cumadan cumaya namaz kılmaya gider burda Twitter da uzun uzun ayet hadis paylaşır. İnsanlara saygılı olun, ses yükseltmeyin kırmayın hakaret etmeyin. Sen hakaret kapısını açarsan oda sana hakaret eder karmaşa çıkar. Bi insan hakaret ediyorsa bi başkasına haklıda olsa hakaret olarak karşılık almayı hak eder.

    Benim dini inancıma göre de ters bu LGBT olayları ama çevremdekilere karşı tek yapabileceğim saygı duymak ve normal kabul etmek. Her koyun kendi bacağından asılır neticede.
  • 31-01-2021, 00:04:22
    #38
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan troller erkek, erkeğe, kız-kıza ilişki nedir bu nasıl mide bulamdrıcı birşey siz nasıl bir zihniyete sahipsiniz, hiç mi mideniz bulanmıyor?

    Kabe fotoğrafı zaten kabul edilemez birşey ben başından belidir kabul etmiyorum, iğreniyorum düşündüğümde bile midem bulanıyor.
    bir de şöyle düşün : tüm dünyada lgbtcilik artarsa müslümanlar için iyi olur . müslümanlar çoğalır. onlar üreyemeceği için onların nüfusu azalır. sonra tüm dünyaya Allah'ın dinini yaymak için cihad kolaylaşır çünkü yumuşaklarla savaşmak daha kolay olur . 8 milyar müslüman olur dert tasa kalmaz


    sakın lgbtyi destekledğim düşünülmesin ha ben gerçekten karşıyım bu duruma. yetiştirme 3 yaşına kadar yaşadığı birşeylerden olduğunu düşünüyorum.
  • 31-01-2021, 00:10:50
    #39
    Üyeliği durduruldu
    tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay bizim midemizin bulanıp bulanması değil , SAYIN , ULAN TROLLER diye hitap eden Şahıs(!) Onlara saygı duymamız.

    Bu insanlar seninle benimle aynı toplumda yaşıyor mu yaşıyor. Senden benden farkları ne ?
    aynı cinsiyet de olan biriyle yaşadıkları birliktelik mi ?
    benim yada heteroseksüel olan herhangi birinin nasıl birlikte olduğu kız arkadaşı sizi ilgilendirmiyorsa , bu da ilgilendirmez

    bknz: Ali oğlunun yaşı 66 iken sevgilisinin 27 yaşındaolmasından ötürü heteroseksüel kişilerden hepimiz kendimizden nefret etmiyoruz ya hani

    nasıl bir zihniyete sahip olduğumu sorgulamadan önce biraz açık görüşlü olmayı deneyin . '' saygı duyanlar kendinden utanmalı diyeceğine , o fikir yapısını da dinle algıla Sayın , Ulan Troller Bey


    hani foruma katılım amacınız fikir alışverişi ya !
    daha bir milyon şey ile size açıklarım da bir söz var '' Anlayamanla Uğraşma yorulan sen olursun diye ''
    Amacın ne uzatarak? Sana diyorum ki “eşcinsel” olmak kötü birşey mide bulandırıcı birşey.

    Müslümansın değil mi Troll, o zaman oku!

    Lût’a gelince o, kavmine demişti ki: "Siz, kesinlikle daha önce hiçbir milletten hiç kimsenin yapmadığı bir hayâsızlığı yapıyorsunuz."
  • 31-01-2021, 00:11:33
    #40
    kelkitlienes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LGBT kadar igrenç bir şey var mı diye düşündüm aklıma hiçbir şey gelmedi
    bunları savunanlar ile yapanların hiçbir farkı yok
    Peki
  • 31-01-2021, 00:12:43
    #41
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum ne hale gelmiÅŸ.
    LGBT olaylarını desteklemiyorum, lanetlemiyorumda. isteyen istediği gibi yaşamakta özgürdür diye düşünmekteyim.

    Herkes bi din diyanet muhabbeti açıp duruyor, sanki dört dörtlük müslümanmış gibi. Sorsan cumadan cumaya namaz kılmaya gider burda Twitter da uzun uzun ayet hadis paylaşır. İnsanlara saygılı olun, ses yükseltmeyin kırmayın hakaret etmeyin. Sen hakaret kapısını açarsan oda sana hakaret eder karmaşa çıkar. Bi insan hakaret ediyorsa bi başkasına haklıda olsa hakaret olarak karşılık almayı hak eder.

    Benim dini inancıma göre de ters bu LGBT olayları ama çevremdekilere karşı tek yapabileceğim saygı duymak ve normal kabul etmek. Her koyun kendi bacağından asılır neticede.
    Forma göre hepimiz müslüman olmak zorundayız ve ona göre yorum yapmak zorundaymışız gibi bir imaj bırakıyorlar bazı arkadaşlar
  • 31-01-2021, 00:16:08
    #42
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacın ne uzatarak? Sana diyorum ki “eşcinsel” olmak kötü birşey mide bulandırıcı birşey.

    Müslümansın değil mi Troll, o zaman oku!

    Lût’a gelince o, kavmine demişti ki: "Siz, kesinlikle daha önce hiçbir milletten hiç kimsenin yapmadığı bir hayâsızlığı yapıyorsunuz."
    Saygı duyan kendinden utanmalı dersen uzun uzun anlatırım uzatma sebebimde bu . Kimin neye saygı duyacağına da karışmayın be kardeşim ...
  • 31-01-2021, 00:23:13
    #43
    ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forma göre hepimiz müslüman olmak zorundayız ve ona göre yorum yapmak zorundaymışız gibi bir imaj bırakıyorlar bazı arkadaşlar
    Kimse kimseyi zorla müslüman yapmıyor, söz konusu dinime hakaret veya küfür olunca işte o zaman bizim ayarlarımız kaçar.
    Anladık lgbt'yi destekliyorsun veya gay'sin ama bu yanlışları da savunmanı gerektirmez. Git özelinde istediğin gibi yaşa kimsenin sana birşey dediği yok.
    Din söz konusu olduğunda en başta ben olmak üzere herkes haddini bilecek. Bu durum da bu kadar açık ve net!
  • 31-01-2021, 00:33:53
    #44
    Üyeliği durduruldu
    ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forma göre hepimiz müslüman olmak zorundayız ve ona göre yorum yapmak zorundaymışız gibi bir imaj bırakıyorlar bazı arkadaşlar
    Özgürsün kardeşim din konusunda banane senin inancından ama söz konusu Müslümanlık ise orada bir duracaksın.
  • 31-01-2021, 00:39:36
    #45
    Protestoya dini değer katıp kabeyi işe karıştırmak savunulacak ya da tartışılacak bir konu değil.
    Buradan destek alıp eçcinsel bireylere nefreti kusanların Allah müstehaklarını versin.
    Dini vakıfların yurtlarında erkek çocuklarına tecavüz edilirken dine zarar gelmesin diye üzerini örtmeye çalışanlar bugün dinin arkasına saklanıp eçcinsellere saldırıyor.
    Nasıl bir cihatçı teröristin pisliğini tüm islam alemine mal etmiyorsan 3-5 eçcinsel protestocunun saygısızlığını da tüm eşcinsellere mal etmemek gerekir vicdanı olan için.

    Bir de forumda üslup acayipleşmiş moderatörler yeni gelen bazı üyelere ders vermeliler.
    Ulanlar havada uçuşuyor.

    Eşcinselliği iğrenç gören adamlar o kadar bencil ve egoist ki empati yetenekleri sıfır.
    Bir heteroseksüel yani karşı cinse ilgi duyan insan için eşcinsellik nasıl miğde bulandırıcı ise eşcinseller için de heteroseksüellik öyle miğde bulandırıcıdır.

    Birileri için kendi cinsi ile ilişkiye girmek nasıl miğde bulandırıcı ise
    Eşcinseller için de karşı cinsle ilişkiye girmek öyle miğde bulandırıcıdır.

    Bu dünyada sadece sizin miğdeniz yok.
    Sizi taciz eden bir eçcinsel olmadığı sürece sizin miğdenizi bulandıracak bir konu yok.

    Eşcinsellik bir tercih değildir. İnsanlar meraktan, özentiden eşcinsel olmazlar.
    Bazılarının beyinleri, beyin kimyaları ve hormonları farklı çalışır.

    Köfte sevmeyen bir adama köfte yedirmeye zorlarsanız miğdesi bulanır.
    Etten miÄŸdesi bulanan adama et yedirmek iÅŸkencedir.
    Eşcinsel bir adamı da karşı cinsle hayat sürmeye zorlarsanız miğdesi bulanır.
    Eşcinsel bir adamı birilerinin miğdesi bulanıyor diye heteroseksüel bir hayata zorlamak da işkencenin dik alasıdır.

    3-5 eşcinsel bireyin yaptığı hatadan tüm eşcinsellere laf söyleyecek olanlara şunu hatırlatırım.
    Nasıl islam dini terör yapın, insan katledin demiyorsa, eşcinsellik de dini değerlere saygısızlık yapın, fuhuş yapın demiyor.
    O yüzden terörist müslümanlar yüzünden islam dinine laf söylemiyorsak, saygısız eçcinseller ya da fuhuş yapan suça karışan eşcinseller yüzünden tüm lgbt 'yi linç edemeyiz.