Protestoya dini değer katıp kabeyi işe karıştırmak savunulacak ya da tartışılacak bir konu değil.
Buradan destek alıp eçcinsel bireylere nefreti kusanların Allah müstehaklarını versin.
Dini vakıfların yurtlarında erkek çocuklarına tecavüz edilirken dine zarar gelmesin diye üzerini örtmeye çalışanlar bugün dinin arkasına saklanıp eçcinsellere saldırıyor.
Nasıl bir cihatçı teröristin pisliğini tüm islam alemine mal etmiyorsan 3-5 eçcinsel protestocunun saygısızlığını da tüm eşcinsellere mal etmemek gerekir vicdanı olan için.

Bir de forumda üslup acayipleşmiş moderatörler yeni gelen bazı üyelere ders vermeliler.
Ulanlar havada uçuşuyor.

Eşcinselliği iğrenç gören adamlar o kadar bencil ve egoist ki empati yetenekleri sıfır.
Bir heteroseksüel yani karşı cinse ilgi duyan insan için eşcinsellik nasıl miğde bulandırıcı ise eşcinseller için de heteroseksüellik öyle miğde bulandırıcıdır.

Birileri için kendi cinsi ile ilişkiye girmek nasıl miğde bulandırıcı ise
Eşcinseller için de karşı cinsle ilişkiye girmek öyle miğde bulandırıcıdır.

Bu dünyada sadece sizin miğdeniz yok.
Sizi taciz eden bir eçcinsel olmadığı sürece sizin miğdenizi bulandıracak bir konu yok.

Eşcinsellik bir tercih değildir. İnsanlar meraktan, özentiden eşcinsel olmazlar.
Bazılarının beyinleri, beyin kimyaları ve hormonları farklı çalışır.

Köfte sevmeyen bir adama köfte yedirmeye zorlarsanız miğdesi bulanır.
Etten miğdesi bulanan adama et yedirmek işkencedir.
Eşcinsel bir adamı da karşı cinsle hayat sürmeye zorlarsanız miğdesi bulanır.
Eşcinsel bir adamı birilerinin miğdesi bulanıyor diye heteroseksüel bir hayata zorlamak da işkencenin dik alasıdır.

3-5 eşcinsel bireyin yaptığı hatadan tüm eşcinsellere laf söyleyecek olanlara şunu hatırlatırım.
Nasıl islam dini terör yapın, insan katledin demiyorsa, eşcinsellik de dini değerlere saygısızlık yapın, fuhuş yapın demiyor.
O yüzden terörist müslümanlar yüzünden islam dinine laf söylemiyorsak, saygısız eçcinseller ya da fuhuş yapan suça karışan eşcinseller yüzünden tüm lgbt 'yi linç edemeyiz.