ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forma göre hepimiz müslüman olmak zorundayız ve ona göre yorum yapmak zorundaymışız gibi bir imaj bırakıyorlar bazı arkadaşlar
Kimse kimseyi zorla müslüman yapmıyor, söz konusu dinime hakaret veya küfür olunca işte o zaman bizim ayarlarımız kaçar.
Anladık lgbt'yi destekliyorsun veya gay'sin ama bu yanlışları da savunmanı gerektirmez. Git özelinde istediğin gibi yaşa kimsenin sana birşey dediği yok.
Din söz konusu olduğunda en başta ben olmak üzere herkes haddini bilecek. Bu durum da bu kadar açık ve net!