Olay bizim midemizin bulanıp bulanması değil ,
SAYIN , ULAN TROLLER diye hitap eden Şahıs(!) Onlara saygı duymamız.
Bu insanlar seninle benimle aynı toplumda yaşıyor mu yaşıyor. Senden benden farkları ne ?
aynı cinsiyet de olan biriyle yaşadıkları birliktelik mi ?
benim yada heteroseksüel olan herhangi birinin nasıl birlikte olduğu kız arkadaşı sizi ilgilendirmiyorsa , bu da ilgilendirmez
bknz:
Ali oğlunun yaşı 66 iken sevgilisinin 27 yaşındaolmasından ötürü heteroseksüel kişilerden hepimiz kendimizden nefret etmiyoruz ya hani
nasıl bir zihniyete sahip olduğumu sorgulamadan önce biraz açık görüşlü olmayı deneyin . '' saygı duyanlar kendinden utanmalı diyeceğine , o fikir yapısını da dinle algıla
Sayın , Ulan Troller Bey
hani foruma katılım amacınız fikir alışverişi ya ! daha bir milyon şey ile size açıklarım da bir söz var '' Anlayamanla Uğraşma yorulan sen olursun diye ''
Amacın ne uzatarak? Sana diyorum ki eşcinsel olmak kötü birşey mide bulandırıcı birşey.
Müslümansın değil mi Troll, o zaman oku!
Lûta gelince o, kavmine demişti ki: "Siz, kesinlikle daha önce hiçbir milletten hiç kimsenin yapmadığı bir hayâsızlığı yapıyorsunuz."