• 30-01-2021, 21:01:23
    #10
    Hiç bir zaman desteklemedim desteklememde
  • 30-01-2021, 21:02:12
    #11
    Hocam siyaset yapmış gibi olmasın ama dert üniversite değil, gezide de mesele ağaç olmadığı gibi aynı durum. Yani mevcut yönetim başarısızsa veya yanlış bir durum varsa buna LGBT-PKK sempatizanlığı-Din Karşıtı eylemler ile provakasyon yapılacağına, kendilerinden aydın diye bahsederken akıllarını kullanmaları gerekli bence.
  • 30-01-2021, 21:03:25
    #12
    Bekirjimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siyaset yapmış gibi olmasın ama dert üniversite değil, gezide de mesele ağaç olmadığı gibi aynı durum. Yani mevcut yönetim başarısızsa veya yanlış bir durum varsa buna LGBT-PKK sempatizanlığı-Din Karşıtı eylemler ile provakasyon yapılacağına, kendilerinden aydın diye bahsederken akıllarını kullanmaları gerekli bence.
    Pkk dedigin p*c sürüsü zaten
    • neoplan37
    • ademakcan
    • Bekirjimm
    neoplan37, ademakcan ve Bekirjimm bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 30-01-2021, 21:05:51
    #13
    Konu l*bt veya rektör değil ki :dd
  • 30-01-2021, 21:07:24
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah lanetlemiş . Varacakları yer cehennem . Delili Kuran'dır . Bkz: Lut kavmi
    Hadisi Şerif: "Lut kavminin yaptığı çirkin işi yapanı görürseniz , fail'ide mefumuda öldürünüz ."
  • 30-01-2021, 21:10:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Allah topunun belasını versin, kökleri kurusun saygı duyan da kendinden utanmalıdır. Saygı duymuyorum duymam da..
  • 30-01-2021, 21:17:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dediğiniz durum çok saçma hocam, siz sahte hacı hoca görünce dini bırakıp artık müslüman değilim diyor musunuz yapmayın lütfen

    Konu destekliyorum desteklemiyorum meselesi değil her durumda böyle bir olaya böyle bir tepki verilmemeli diye yazdım çünkü bu konular tehlikeli konular...
  • 30-01-2021, 22:18:13
    #17
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah topunun belasını versin, kökleri kurusun saygı duyan da kendinden utanmalıdır. Saygı duymuyorum duymam da..
    Sizler kadar onlarda vatandaş asıl siz bu yorumunuzdan utanmalısınız
  • 30-01-2021, 22:19:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizler kadar onlarda vatandaş asıl siz bu yorumunuzdan utanmalısınız
    Ya bir git işine kardeşim, ben saygı duymuyorum bu kadar basit.