• 31-01-2021, 00:42:42
    #46
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Protestoya dini değer katıp kabeyi işe karıştırmak savunulacak ya da tartışılacak bir konu değil.
    Buradan destek alıp eçcinsel bireylere nefreti kusanların Allah müstehaklarını versin.
    Dini vakıfların yurtlarında erkek çocuklarına tecavüz edilirken dine zarar gelmesin diye üzerini örtmeye çalışanlar bugün dinin arkasına saklanıp eçcinsellere saldırıyor.
    Nasıl bir cihatçı teröristin pisliğini tüm islam alemine mal etmiyorsan 3-5 eçcinsel protestocunun saygısızlığını da tüm eşcinsellere mal etmemek gerekir vicdanı olan için.

    Bir de forumda üslup acayipleşmiş moderatörler yeni gelen bazı üyelere ders vermeliler.
    Ulanlar havada uçuşuyor.

    Eşcinselliği iğrenç gören adamlar o kadar bencil ve egoist ki empati yetenekleri sıfır.
    Bir heteroseksüel yani karşı cinse ilgi duyan insan için eşcinsellik nasıl miğde bulandırıcı ise eşcinseller için de heteroseksüellik öyle miğde bulandırıcıdır.

    Birileri için kendi cinsi ile ilişkiye girmek nasıl miğde bulandırıcı ise
    Eşcinseller için de karşı cinsle ilişkiye girmek öyle miğde bulandırıcıdır.

    Bu dünyada sadece sizin miğdeniz yok.
    Sizi taciz eden bir eçcinsel olmadığı sürece sizin miğdenizi bulandıracak bir konu yok.

    Eşcinsellik bir tercih değildir. İnsanlar meraktan, özentiden eşcinsel olmazlar.
    Bazılarının beyinleri, beyin kimyaları ve hormonları farklı çalışır.

    Köfte sevmeyen bir adama köfte yedirmeye zorlarsanız miğdesi bulanır.
    Etten miğdesi bulanan adama et yedirmek işkencedir.
    Eşcinsel bir adamı da karşı cinsle hayat sürmeye zorlarsanız miğdesi bulanır.
    Eşcinsel bir adamı birilerinin miğdesi bulanıyor diye heteroseksüel bir hayata zorlamak da işkencenin dik alasıdır.

    3-5 eşcinsel bireyin yaptığı hatadan tüm eşcinsellere laf söyleyecek olanlara şunu hatırlatırım.
    Nasıl islam dini terör yapın, insan katledin demiyorsa, eşcinsellik de dini değerlere saygısızlık yapın, fuhuş yapın demiyor.
    O yüzden terörist müslümanlar yüzünden islam dinine laf söylemiyorsak, saygısız eçcinseller yüzünden tüm lgbt 'yi linç edemeyiz.
    Kardeşim benim ensar vakfınında olan olaylarda kişilerin onu savunanlarında ve buna göz yumanlarında, bir kereden birşey olmaz diyen Aktrollerinde Allah binbir belasını versin, o olayları savunan, kapatmaya çalışan kişi ve zihniyetinde Allah binbir belasını versin.
  • 31-01-2021, 00:45:37
    #47
    Öncelikle LGBT ile söylediğinin pek bir alakası yok, konuyu açan kişi dini bir açıdan yaklaşmaya çalışmış ama bir grubun cinsiyet veya yaşam tarzına çakmış. Ünlü bir deyim vardır gavura kızıp oruç bozmak diye, gavur kelimesini sevmem ama deyim böyle. Müslüman bir ülkede yaşamıyoruz, bazı arkadaşlar söylemiş önce bunu bir netleştirelim. Bu ülkenin resmi bir dini yok, mesela İran İSLAM Cumhuriyetiyken bizim böyle bir ünvanımız yok. Burada her inanıştan insan olabilir, hepsine eşit mesafede durulmalıdır. Bunu kendi dini kutsal olan ama başkalarının inanışlarına hakaretler yağdıran arkadaşlar için belirtme gereği duydum. İsterlerse Şira yıldızına tapsınlar, isterlerse deist olsunlar veya budist olsunlar size ne? Aynı yerde mi yanacaksınız herkes kendi bacağından asılır size ne? Bahsedilen olayın ne inançlar ile, ne cinsiyetler ile açıklanacak bir tarafı yoktur. Bu karakter ve saygı meselesidir bana göre. Ben müslümanım fakat bazı şeylere benden daha hassas olup dikkat eden inançsız arkadaşlarım var, inanmamaları saygısızlık yapmalarını gerektirmiyor. Kutuplaştırma, ayrıştırma, ötekileştirme ülkemizin temel problemleri tamam ama bizde bunu yaparsak nasıl tek parça halinde kalacağız? Hele hele ülkemizin yönetiminde olan bazı kişilerin bile ülkenin yarısını ter.örist ilan edebildiği bir dönemde bizim daha sağlam durmamız, birlik olmamız gerekiyor. Cinsiyetleri konusunda da size ne? İstikakınızı mı çaldılar da böylesine nefret ediyorsunuz?


    Bizim ülkemizin bir kesiminde bu var maalesef. İnanışına yaşayışına göre içki içmek ters ise içki içenlere tahammülsüzlük, küfür etme eğilimi, çekememezlik vs. veya kendi düşüncesine göre bir kadın şort giymişse başka gözle bakmalar, aranıyor imaları, başına bir şey gelirse kendi istemiştir kuyruk sallamıştır yakıştırmaları yapan bana göre " gerici " bir kesim mevcut. Lafa gelince özgür bir ülkede yaşıyoruz ama bu kişilerin istemediği biri iseniz bu size özgür olma hakkını tanımıyor, o gericinin istediği gibi olmanız gerekiyor. Suç ülkemizin her ilinde, her bölgesinde, her yaşta, her cinsiyette, her inanışta olabiliyor. 12 yaşında çocuğa tecavüz eden imam var ve bu bana göre bütün imamların veya bütün müslümanların karaktersiz olmasını gerektirmiyor. O halde konuda bahsedilen terbiyesizliği ve suçu işleyen kişilerin dininden cinsiyetinden size ne? Karşı binamızda ateist komşumuz sürekli sürekli sokak hayvanlarına mama ve su koyarken kendini dini bütün ilan eden diğer karşı komşum onun koyduğu mamaları çöpe atıyor, suları döküyor ortalık pislenmesin diye. Bakın bu iyi insan / kötü insan meselesi, cinsiyet veya din meselesi değil. Yok yere kimseye düşman olmayın, bu sizi farklı bir inanca veya cinsiyete sokmaz, sadece insan haklarını, hukuku, doğayı, hayvanları, insanları koruyan ve seven, yaratılanı yaradandan ötürü seven iyi bir insan yapar.
  • 31-01-2021, 01:10:28
    #48
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle LGBT ile söylediğinin pek bir alakası yok, konuyu açan kişi dini bir açıdan yaklaşmaya çalışmış ama bir grubun cinsiyet veya yaşam tarzına çakmış. Ünlü bir deyim vardır gavura kızıp oruç bozmak diye, gavur kelimesini sevmem ama deyim böyle. Müslüman bir ülkede yaşamıyoruz, bazı arkadaşlar söylemiş önce bunu bir netleştirelim. Bu ülkenin resmi bir dini yok, mesela İran İSLAM Cumhuriyetiyken bizim böyle bir ünvanımız yok. Burada her inanıştan insan olabilir, hepsine eşit mesafede durulmalıdır. Bunu kendi dini kutsal olan ama başkalarının inanışlarına hakaretler yağdıran arkadaşlar için belirtme gereği duydum. İsterlerse Şira yıldızına tapsınlar, isterlerse deist olsunlar veya budist olsunlar size ne? Aynı yerde mi yanacaksınız herkes kendi bacağından asılır size ne? Bahsedilen olayın ne inançlar ile, ne cinsiyetler ile açıklanacak bir tarafı yoktur. Bu karakter ve saygı meselesidir bana göre. Ben müslümanım fakat bazı şeylere benden daha hassas olup dikkat eden inançsız arkadaşlarım var, inanmamaları saygısızlık yapmalarını gerektirmiyor. Kutuplaştırma, ayrıştırma, ötekileştirme ülkemizin temel problemleri tamam ama bizde bunu yaparsak nasıl tek parça halinde kalacağız? Hele hele ülkemizin yönetiminde olan bazı kişilerin bile ülkenin yarısını ter.örist ilan edebildiği bir dönemde bizim daha sağlam durmamız, birlik olmamız gerekiyor. Cinsiyetleri konusunda da size ne? İstikakınızı mı çaldılar da böylesine nefret ediyorsunuz?


    Bizim ülkemizin bir kesiminde bu var maalesef. İnanışına yaşayışına göre içki içmek ters ise içki içenlere tahammülsüzlük, küfür etme eğilimi, çekememezlik vs. veya kendi düşüncesine göre bir kadın şort giymişse başka gözle bakmalar, aranıyor imaları, başına bir şey gelirse kendi istemiştir kuyruk sallamıştır yakıştırmaları yapan bana göre " gerici " bir kesim mevcut. Lafa gelince özgür bir ülkede yaşıyoruz ama bu kişilerin istemediği biri iseniz bu size özgür olma hakkını tanımıyor, o gericinin istediği gibi olmanız gerekiyor. Suç ülkemizin her ilinde, her bölgesinde, her yaşta, her cinsiyette, her inanışta olabiliyor. 12 yaşında çocuğa tecavüz eden imam var ve bu bana göre bütün imamların veya bütün müslümanların karaktersiz olmasını gerektirmiyor. O halde konuda bahsedilen terbiyesizliği ve suçu işleyen kişilerin dininden cinsiyetinden size ne? Karşı binamızda ateist komşumuz sürekli sürekli sokak hayvanlarına mama ve su koyarken kendini dini bütün ilan eden diğer karşı komşum onun koyduğu mamaları çöpe atıyor, suları döküyor ortalık pislenmesin diye. Bakın bu iyi insan / kötü insan meselesi, cinsiyet veya din meselesi değil. Yok yere kimseye düşman olmayın, bu sizi farklı bir inanca veya cinsiyete sokmaz, sadece insan haklarını, hukuku, doğayı, hayvanları, insanları koruyan ve seven, yaratılanı yaradandan ötürü seven iyi bir insan yapar.
    Hocam sizin yazıları okumadan geçmiyorum. Yazılarınız hoş

    Ben de şunları söylemek istiyorum.
    Bir aile düşünün çok kötü her hilekarlığı hırsızlığı vs. yapıyor . Bu ailenin bir çocuğu da tam tersine iyilik meleği. Peki biz bu çocuğa ne gözüyle bakıcağız?

    Yani asıl sorun bu. Genelleme yapmak saçma. Kabeyi yere sermişler , dinime tabiki ters baya üzdü beni . Ama ben burdan tamamına küfretsem bile elime bir şey geçmez , ne geçicek ki?

    Tabi şunu savunmuyorum. Lgbt örgütlerinin meydanlarda "istersem hergün s****şirim sanane " demesi , bu ne demek ya?

    Bana ne doğru söylüyor ama terbiyesizlik bu ben bile buradan utandım onların yerine. Neden insancıl bir şekilde haklarını aramıyorlar da bu şekilde kendilerini küçük düşüyorlar hâla anlamış değilim.

    Velhasıl herkes kendine yaşar. Onların hesaplarını biz kesmeyeceğiz. Kesen onların hesaplarını istediği şekilde bir gün kesicek...

    Ülkenin durumuna insan üzülüyor. Neden birbirini mıknatıs gibi iten bir halk var. Yok sen aktroll sün yok sen koyunsun. Yok sen yobazsın , yok sen soltrollsün , yok sen ayyaşsın bu uzayıpta gidiyor.

    Batı bizi kıskanıyor abicim. B** kıskanıyor , bizim birbirimizi itmemimizi kıskananın aklını sorgularım

    Batı bizi ne zaman kıskanır. Cevabı birlik olduğumuz zaman...


    Ohh içimi döktüm valla . Bu arada kusura bakmayın zamanınızı çaldıysam