Amacın ne uzatarak? Sana diyorum ki eşcinsel olmak kötü birşey mide bulandırıcı birşey.
Müslümansın değil mi Troll, o zaman oku!
Lûta gelince o, kavmine demişti ki: "Siz, kesinlikle daha önce hiçbir milletten hiç kimsenin yapmadığı bir hayâsızlığı yapıyorsunuz."
Saygı duyan kendinden utanmalı dersen uzun uzun anlatırım uzatma sebebimde bu . Kimin neye saygı duyacağına da karışmayın be kardeşim ...