Kendisiyle zamanında telefon ile görüştük, görüntülü görüştük. İşveren ilişkisiyle değil arkadaşça yaklaştık, ulaşamadık diye bütün çalıştığı firmalara telefon edip kendisini sorduk. Elimizde olan projenin ufak bir kısmını kendisine bıraktık diye bizi koskoca projeden edecek duruma sokmuşken kendi iş yükünü ve sunduğumuz iş planını başka bir tarafıyla okuyup "siz benimle dalga mı geçiyorsunuz dediğiniz işi yaptım. Benim r10dan uzaklaştırmamı sağlayarak 3 aylık çocuğumun rızkını kestiniz. Sözde hosting firmasısınız bir boktan anladığınız yok " gibi çocukça itham ve hakaretlerde bulundu. Halbuki onu uzaklaştırarak burada çocuğuna iş yaparak ekmek götürmek bir çok insanın işinin baltalanmasına engel olduk. Hukuksal sürece gitmememizin tek sebebi 3 aylık çocuğu.Allah akıl fikir versin böyle kişilere. Allah ıslah etsin.