• 18-01-2021, 16:25:52
    #19
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cennete erken rezervasyon yaptırmışsın resmen...



    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlasıyla kendisinden çıkacaktır hocam. Çok üzüldüm sizin için geçmiş olsun.
    Teşekkürler
  • 18-01-2021, 16:59:37
    #20
    Şu konuda bile mizah yapanlar var...
    • Looker
    Looker bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-01-2021, 17:11:53
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuda bile mizah yapanlar var...
    Bence bir problem yok hocam mizah yapılmasında. Sinirli ruh halinde gülerek okuduğum yorumlar oldu. Hepsine teşekkürler.
  • 18-01-2021, 17:12:59
    #22
    Ne enayiler var ya. Sizin gibi müşterim olsa değil 10bin'e, 100bin'e değişmem. Zor zamanımda bana destek çıkan adamı dost görürüm, her işine koşarım. Kaybeden kendisi olmuş...
  • 18-01-2021, 17:20:59
    #23
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne enayiler var ya. Sizin gibi müşterim olsa değil 10bin'e, 100bin'e değişmem. Zor zamanımda bana destek çıkan adamı dost görürüm, her işine koşarım. Kaybeden kendisi olmuş...
    bende öyle düşünüyorum. Arada bu tarz php işlerimiz oluyor özelden numaranızı iletirseniz iletişim kurabiliriz.
  • 18-01-2021, 17:49:59
    #24
    berkecakrca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende öyle düşünüyorum. Arada bu tarz php işlerimiz oluyor özelden numaranızı iletirseniz iletişim kurabiliriz.
    R10'da iş yapmıyorum. Hobi olarak takılıyorum.
  • 18-01-2021, 17:58:56
    #25
    Php kursu izleyen yazılımcıyım diye takılırsa böyle olur. Büyük ihtimalle işin sonunu getiremedi, beceremedi ve pes etti..
  • 18-01-2021, 18:01:33
    #26
    metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Php kursu izleyen yazılımcıyım diye takılırsa böyle olur. Büyük ihtimalle işin sonunu getiremedi, beceremedi ve pes etti..
    Yok hocam gayet başarılıydı işinde ama disiplinsiz ve karakter yoksunuymuş benim düşünceme göre.
  • 18-01-2021, 19:57:22
    #27
    Kendisiyle zamanında telefon ile görüştük, görüntülü görüştük. İşveren ilişkisiyle değil arkadaşça yaklaştık, ulaşamadık diye bütün çalıştığı firmalara telefon edip kendisini sorduk. Elimizde olan projenin ufak bir kısmını kendisine bıraktık diye bizi koskoca projeden edecek duruma sokmuşken kendi iş yükünü ve sunduğumuz iş planını başka bir tarafıyla okuyup "siz benimle dalga mı geçiyorsunuz dediğiniz işi yaptım. Benim r10dan uzaklaştırmamı sağlayarak 3 aylık çocuğumun rızkını kestiniz. Sözde hosting firmasısınız bir boktan anladığınız yok " gibi çocukça itham ve hakaretlerde bulundu. Halbuki onu uzaklaştırarak burada çocuğuna iş yaparak ekmek götürmek bir çok insanın işinin baltalanmasına engel olduk. Hukuksal sürece gitmememizin tek sebebi 3 aylık çocuğu.Allah akıl fikir versin böyle kişilere. Allah ıslah etsin.