berkecakrca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir Karaktersizlik Hikayesi - iç dökme
59
●2.604
- 21-01-2021, 15:03:11Dava ettiyseniz bir şey diyemem ama etmediyseniz bence açıp konuşmakta fayda var. Belki ücreti iade edecektir. Yada önemli başka bir şey de diyecek olabilir.
- 04-02-2021, 04:51:32Bende maÄŸdurum 🤣berkecakrca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 05:26:04Banlansam ne olur eşimin adıyla kayıt açarım diyordu bir şüpheli hesabım var takip ettiğim açık verdiği gibi onuda banlatacağımForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 05:47:10Hocam benim de yardıma ihtiyacım var ama dolandırmayan ihtiyaç sahibiyim ben bilginiz olsun pm beklerim
Şaka bir yana dünyada böyle insanların sayısı inanılmaz arttı, en azından gözlemlerim böyle. Siz vicdanınızı dinlemişsiniz, "sözde de olsa" ihtiyaç sahibi birisini öyle bırakmayı kendinize yakıştıramamışsınız ki bunları yapmışsınız. Gerek bu dünyada gerek diğer dünyada er ya da geç mükafatını görürsünüz, o oksijen israfı da cezasını. En azından daha temkinli yaklaşırsınız, başta size sonra okuyanlara tecrübe oldu ne yazık ki sadece iyi yanlarına bakmaktan başka çaresi yok gibi. İnsanlık adına size bu sıcakkanlı yaklaşımınız için teşekkürü borç bilirim, oksijen israfı en fazla 60 daha yaşar onun kaçarı yok zaten
iyilik yapmayın.