Hocam benim de yardıma ihtiyacım var ama dolandırmayan ihtiyaç sahibiyim ben bilginiz olsun pm beklerim
Şaka bir yana dünyada böyle insanların sayısı inanılmaz arttı, en azından gözlemlerim böyle. Siz vicdanınızı dinlemişsiniz, "sözde de olsa" ihtiyaç sahibi birisini öyle bırakmayı kendinize yakıştıramamışsınız ki bunları yapmışsınız. Gerek bu dünyada gerek diğer dünyada er ya da geç mükafatını görürsünüz, o oksijen israfı da cezasını. En azından daha temkinli yaklaşırsınız, başta size sonra okuyanlara tecrübe oldu ne yazık ki sadece iyi yanlarına bakmaktan başka çaresi yok gibi. İnsanlık adına size bu sıcakkanlı yaklaşımınız için teşekkürü borç bilirim, oksijen israfı en fazla 60 daha yaşar onun kaçarı yok zaten