Bir Karaktersizlik Hikayesi - iç dökme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Karaktersizlik Hikayesi - iç dökme
59
●
2.604
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir Karaktersizlik Hikayesi - iç dökme
1
2
3
4
5
6
Son
18-01-2021, 14:07:23
#1
berkecakrca
Arkadaş hatasını telafi etmiştir.
@
Cryptos
;
18-01-2021, 14:10:16
#2
nekreyazar34
Kediler değil, insanlar nankördür!
18-01-2021, 14:11:32
#3
SemihCAN
Valla hocam o paranın senden çıkacağı varmış.
18-01-2021, 14:11:47
#4
WokeStray
Hocam eliniz bu kadar açıksa benimlede özelden iletişime geçin , saygılar 😳
18-01-2021, 14:12:17
#5
hk0nline
İyilikten maraz doğar diye boşa dememiş atalarımız , Geçmiş olsun
18-01-2021, 14:13:58
#6
Misafir
Deveye diken insana ... yaranırmış
lviii
ve
Berra
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
18-01-2021, 14:14:13
#7
Seyit25
Yazık... geçmiş olsun.
18-01-2021, 14:14:27
#8
fikiralemi
hocam iban atabilirim
10k değil de 5k idare eder beni
18-01-2021, 14:15:08
#9
Burakozdemirtas
giden para olsun, o kadar yan yanasınız bir zararda verebilirlerdi, peşini bırakmayın ama şükür de edin Hocam.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler