berkecakrca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende öyle düşünüyorum. Arada bu tarz php işlerimiz oluyor özelden numaranızı iletirseniz iletişim kurabiliriz.
R10'da iş yapmıyorum. Hobi olarak takılıyorum.