metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php kursu izleyen yazılımcıyım diye takılırsa böyle olur. Büyük ihtimalle işin sonunu getiremedi, beceremedi ve pes etti..
Yok hocam gayet başarılıydı işinde ama disiplinsiz ve karakter yoksunuymuş benim düşünceme göre.