Ne enayiler var ya. Sizin gibi müşterim olsa değil 10bin'e, 100bin'e değişmem. Zor zamanımda bana destek çıkan adamı dost görürüm, her işine koşarım. Kaybeden kendisi olmuş...

bende öyle düşünüyorum. Arada bu tarz php işlerimiz oluyor özelden numaranızı iletirseniz iletişim kurabiliriz.