• 13-01-2021, 18:38:36
    #10
    Platin üye
    Bugün gittim dişçiye, randevular full dolu. Erken gitsen de tedavi etmiyorlar. En erken 28 Ocak için yer var dediler 182 den. Bi tanıdık denk geldi de sayesinde muayene olabildim. Sağlıkta çok ilerideyiz maşallah
  • 13-01-2021, 18:50:21
    #11
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigorta için para ödenmezse sigortadan yararlanılamaması çok doğal.
    Suriyelilerin para ödemeden sigortadan yararlanmaları ne kadar doğal?
  • 13-01-2021, 19:05:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün devlet hastanesine muayene için gittik bağkur borcundan dolayı tüm işlemler için para aldılar aklınızda bulunsun; 2 yıldır devam eden uygulama 31 Aralıkta bitmiş aslında pandemi ortasında pek iyi olmadı bu ama yapacak birşeyde yok yapılandırma istedik sonuçlanana kadar bir işimiz olmaz inşallah.

    Üstat 7254 sayılı yapılandırma kapsamında yapılandırma yapmanız gerek bu bir. Yapılandırma kapsamı dışında kalan 2020 / Eylül, Ekim, Kasım, Aralık ile 2021/Ocak aylarına ait borçlardan (5 Aylık borç) dan 3 ünü ödeyip, taksitlendirmenin de ilk taksidini ödeyinca sağlığınız açılır.

    Yapılandırma borçlarınıza ait taksitlerinizin bitmesini beklemenize gerek yoktur.
  • 13-01-2021, 19:30:09
    #13
    randevu alamıyorsunki .uzak hastanede de 1 hafta sonraya var..
  • 13-01-2021, 20:59:51
    #14
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyelilerin para ödemeden sigortadan yararlanmaları ne kadar doğal?
    avrupa onların yerine ödedi.
  • 13-01-2021, 21:36:51
    #15
    Ben bağkurluyum tüm primlerimi de gününde ödüyorum. Ama her aile hekimi muayenesinden sonra yazılan ilacı öderken eczaneye muayene katılım payı ücretini de ödüyorum. Hiç ücretsiz muayene olmadım bugüne kadar.
  • 14-01-2021, 11:02:56
    #16
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avrupa onların yerine ödedi.
    Avrupanın mülteciler için söz verdiği para 4.5 milyar eur. (oda öyle maaş öder gibi direk değil.Şartlara ve projelere bağlı. Şu ana kadar yarısını bile ödemediler.) Reis ise "Suriyeli kardeşlerimiz için 40 milyar dolar harcadık. Hamd olsun bir 40 daha harcarız" dedi. Şimdi bu durumda ya sen yalan konuşuyorsun ya da Reis.
  • 14-01-2021, 13:52:17
    #17
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupanın mülteciler için söz verdiği para 4.5 milyar eur. (oda öyle maaş öder gibi direk değil.Şartlara ve projelere bağlı. Şu ana kadar yarısını bile ödemediler.) Reis ise "Suriyeli kardeşlerimiz için 40 milyar dolar harcadık. Hamd olsun bir 40 daha harcarız" dedi. Şimdi bu durumda ya sen yalan konuşuyorsun ya da Reis.
    Kimin ne dediği beni alakadar etmez, avrupadan gelen para bunun içindi kimin ne harcadığıda beni hiç alakadar etmez.

    Sonuç olarak sigortanızı ödeyin bakılın, yoksa bakılamazsınız ağlamanın sızlamanın manası yok ama şurda şöyle oluyor diye.
  • 14-01-2021, 22:40:14
    #18
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin ne dediği beni alakadar etmez, avrupadan gelen para bunun içindi kimin ne harcadığıda beni hiç alakadar etmez.

    Sonuç olarak sigortanızı ödeyin bakılın, yoksa bakılamazsınız ağlamanın sızlamanın manası yok ama şurda şöyle oluyor diye.
    2006 dan bu yana sigortam var sadece 6 aydır ödeme yapamadım malum alacaklarımız turizmcilerdi onlarda yapmayınca çark durdu bu pandemide bir yıl daha uzatılabilirdi iyi olmadı elbette normal zamanda ödemeyen ağlamasın.