• 13-01-2021, 15:31:37
    #1
    Bugün devlet hastanesine muayene için gittik bağkur borcundan dolayı tüm işlemler için para aldılar aklınızda bulunsun; 2 yıldır devam eden uygulama 31 Aralıkta bitmiş aslında pandemi ortasında pek iyi olmadı bu ama yapacak birşeyde yok yapılandırma istedik sonuçlanana kadar bir işimiz olmaz inşallah.
  • 13-01-2021, 15:34:38
    #2
    Mali Müşavir
    Evet doğru her yıl kararname ile sağlıktan yararlandırılıyordu. Ancak bu yıl herhangi bir kararname yayınlanmadı.
  • 13-01-2021, 15:34:42
    #3
    sigorta için para ödenmezse sigortadan yararlanılamaması çok doğal.
  • 13-01-2021, 15:34:49
    #4
    Su pandemi döneminde adamlar gssye bile zam yapmis yazıklar olsun valla
  • 13-01-2021, 15:36:53
    #5
    GSS prim borcumdan dolayı bağkur borcum olmamasına rağmen dün devlet hastanesinde muayene ücreti alındı. Aralık 2020 sonuna kadar GSS borcunuzu yapılandırıp ödeyebiliyordunuz fakat şimdi kredi kartı ile tek çekim yapıp bankanın size sunduğu faizli yapılandırma ile ödeyebiliyorsunuz.
  • 13-01-2021, 15:36:57
    #6
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun. Benim yeşil kartım vardı muayane para ilaç para o para bu para dedim yeşil kartininda şimdi sigortalıyim inan aynı masrafa geliyor artı sigortalıyim valla bağkur sigorta yemeyin içmeyin yatırın yeterli GSS yeşil kart uzak durun
  • 13-01-2021, 15:41:35
    #7
    vala ben işsizim gss borcumda yok gelmiyorda ne zaman baksam 0 tl
  • 13-01-2021, 18:08:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş bunu zaten ödüyoruz 2 senedir psikologa giderim devlet hastanesine sigortam yok 50 tl muayne ücreti ödüyorum zaten
  • 13-01-2021, 18:15:20
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Her yıl uzatılıyordu aslında ama sgk batık durumda olduğu için bu yıl uzatmadılar.

    Suriyeli değilseniz, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı iseniz ve borcunuz varsa pamuk eller cebe.