Bugün devlet hastanesine muayene için gittik bağkur borcundan dolayı tüm işlemler için para aldılar aklınızda bulunsun; 2 yıldır devam eden uygulama 31 Aralıkta bitmiş aslında pandemi ortasında pek iyi olmadı bu ama yapacak birşeyde yok yapılandırma istedik sonuçlanana kadar bir işimiz olmaz inşallah.