LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimin ne dediği beni alakadar etmez, avrupadan gelen para bunun içindi kimin ne harcadığıda beni hiç alakadar etmez.

Sonuç olarak sigortanızı ödeyin bakılın, yoksa bakılamazsınız ağlamanın sızlamanın manası yok ama şurda şöyle oluyor diye.
2006 dan bu yana sigortam var sadece 6 aydır ödeme yapamadım malum alacaklarımız turizmcilerdi onlarda yapmayınca çark durdu bu pandemide bir yıl daha uzatılabilirdi iyi olmadı elbette normal zamanda ödemeyen ağlamasın.