Bugün devlet hastanesine muayene için gittik bağkur borcundan dolayı tüm işlemler için para aldılar aklınızda bulunsun; 2 yıldır devam eden uygulama 31 Aralıkta bitmiş aslında pandemi ortasında pek iyi olmadı bu ama yapacak birşeyde yok yapılandırma istedik sonuçlanana kadar bir işimiz olmaz inşallah.
Üstat 7254 sayılı yapılandırma kapsamında yapılandırma yapmanız gerek bu bir. Yapılandırma kapsamı dışında kalan 2020 / Eylül, Ekim, Kasım, Aralık ile 2021/Ocak aylarına ait borçlardan (5 Aylık borç) dan 3 ünü ödeyip, taksitlendirmenin de ilk taksidini ödeyinca sağlığınız açılır.
Yapılandırma borçlarınıza ait taksitlerinizin bitmesini beklemenize gerek yoktur.