Ben bağkurluyum tüm primlerimi de gününde ödüyorum. Ama her aile hekimi muayenesinden sonra yazılan ilacı öderken eczaneye muayene katılım payı ücretini de ödüyorum. Hiç ücretsiz muayene olmadım bugüne kadar.