Bugün gittim dişçiye, randevular full dolu. Erken gitsen de tedavi etmiyorlar. En erken 28 Ocak için yer var dediler 182 den. Bi tanıdık denk geldi de sayesinde muayene olabildim. Sağlıkta çok ilerideyiz maşallah