Yarı Otomatik Vites Hakkında Sorum Var?
11
●132
- 08-01-2021, 23:26:45Geçer durdurmana gerek yok fakat otomatik aracı neden manuele. Geçirirsin o meçhul
- 08-01-2021, 23:26:50Seyir halinde iken manuel vitese alabilirsiniz. Aracı durdurmanıza gerek yok. Otomatik vites o an hangi viteste ise direk ona geçer.
- 08-01-2021, 23:31:37Örnekle açıklamak gerekirse ;
45 derece eğimli bir yolda gidiyorsunuz aracınızın çekişten düştüğünü düşünüyorsunuz.O an frene basmadan vites mandalına basarak manuele çekip vitesi düşürebilirsiniz.Yada ara hızlanmanız gereken yerler var fakat araba devri doldurmadan vites atmış o zamanda aynı şekilde manuele çekip devri yükseltme şansınız mevcut. - 08-01-2021, 23:37:32Gaza sonuna kadar basarsaniz da vites dusurup devri arttirir araba zaten hocam.compfix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015den beri yari otomatik c4 kullaniyorum daha manuele hic almadim. Bide vites gecislerini cok hissettirmese...
- 08-01-2021, 23:42:22arabayı hırpalamaya ne gerek var devri doldurmak için dip gaz yapmak sağlıklı değil devri kendin ayarlaman daha sağlıklı 2010 yılından beri bmw kullanıcısıyım çok şükür ki böyle dertlerim olmadıSemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 23:45:05Yok hocam hirpalamak degil ozelligi bu. Gaza sonuna kadar bastiginizda bir kademe oldugunu farkedersiniz zaten. Bu bir ozellik. Kimileri buna turbo der de benim dilim varmiyor. Ama ani hizlanma ihtiyacinda kullanilir.compfix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 23:46:59Bilmiyorumda ben bile bazen vites düşürüyorum turbo ıslık çalıyor sonra revizesi felan dünya para gidiyor o işlere ben her zaman devri kendim ayarlama taraftarıyım f1 şanzıman 2013 bi 5.20 dizelim var onda bile bazen bi yığılma yapıyor.SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle