Yok hocam hirpalamak degil ozelligi bu. Gaza sonuna kadar bastiginizda bir kademe oldugunu farkedersiniz zaten. Bu bir ozellik. Kimileri buna turbo der de benim dilim varmiyor. Ama ani hizlanma ihtiyacinda kullanilir.
Bilmiyorumda ben bile bazen vites düşürüyorum turbo ıslık çalıyor sonra revizesi felan dünya para gidiyor o işlere ben her zaman devri kendim ayarlama taraftarıyım f1 şanzıman 2013 bi 5.20 dizelim var onda bile bazen bi yığılma yapıyor.