Gaza sonuna kadar basarsaniz da vites dusurup devri arttirir araba zaten hocam.
2015den beri yari otomatik c4 kullaniyorum daha manuele hic almadim. Bide vites gecislerini cok hissettirmese...
arabayı hırpalamaya ne gerek var devri doldurmak için dip gaz yapmak sağlıklı değil devri kendin ayarlaman daha sağlıklı 2010 yılından beri bmw kullanıcısıyım çok şükür ki böyle dertlerim olmadı