Örnekle açıklamak gerekirse ;
45 derece eğimli bir yolda gidiyorsunuz aracınızın çekişten düştüğünü düşünüyorsunuz.O an frene basmadan vites mandalına basarak manuele çekip vitesi düşürebilirsiniz.Yada ara hızlanmanız gereken yerler var fakat araba devri doldurmadan vites atmış o zamanda aynı şekilde manuele çekip devri yükseltme şansınız mevcut.
Gaza sonuna kadar basarsaniz da vites dusurup devri arttirir araba zaten hocam.
2015den beri yari otomatik c4 kullaniyorum daha manuele hic almadim. Bide vites gecislerini cok hissettirmese...