arabayı hırpalamaya ne gerek var devri doldurmak için dip gaz yapmak sağlıklı değil devri kendin ayarlaman daha sağlıklı 2010 yılından beri bmw kullanıcısıyım çok şükür ki böyle dertlerim olmadı
Yok hocam hirpalamak degil ozelligi bu. Gaza sonuna kadar bastiginizda bir kademe oldugunu farkedersiniz zaten. Bu bir ozellik. Kimileri buna turbo der de benim dilim varmiyor. Ama ani hizlanma ihtiyacinda kullanilir.