02.01.2020 tarihine kadar ödenmez ise 7256 sayılı kanun gereği 2020 yılı 8. ay yani 31.08.2020 ye kadar olan borçlar silinir. Bor borçlara ilişkin hizmetler de silinir. Kalır 2020 yılı 9,10,,11,12 ve 2021 yılı Ocak ayı borçları. Bu borçlardan 3 ay'a karşılık gelen borç ödenir ise Bağ-Kur sigortalısı sağlık hizmeti alır. Zorunlu borç ayı 3 veya 3 aydan fazla ise sağlık hizmeti verilmez ...
O zaman ödemeyip biriktirip toplu ödeyip emekli de olabiliriz sanırım
Aynen hocam, biz babamı emekli ettik. Yalandan 5K paramızı aldılar ama olsun, borcu yoktur kağıdı verip 1 ay sonra borç çıkarttılar Sigortaya geçip bağkur günlerini alabiliyorsun. SSK emeklisi maaşı daha fazla
Benimde 25k kadar borcum var maalesef ödeyemedim yapılandırma da olmadı kurtarmadı aylık ödemeyi. Şimdi ssk lı bir işe girdim bağkur dondu. Ama şu var mesela teb bankasında 10 dolar param vardı ona bloke koydu aradığımda bir kuruma olan borçtan blokeli dediler sonra bağkur düşündüm. Diğer bankalarda sorunum yok ama.
Benimde 25k kadar borcum var maalesef ödeyemedim yapılandırma da olmadı kurtarmadı aylık ödemeyi. Şimdi ssk lı bir işe girdim bağkur dondu. Ama şu var mesela teb bankasında 10 dolar param vardı ona bloke koydu aradığımda bir kuruma olan borçtan blokeli dediler sonra bağkur düşündüm. Diğer bankalarda sorunum yok ama.
Bağkur borcundan bloke.. Başka bir şey olmasın hocam