Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bişi olmaz. Silinme filan olmuyorda. Bizim 29 bin borç vardı, en son gittik 14 bin yatırın emekli yapalım sizi dediler yine yatırmadık
Yaş kaç hocam niye emekli yapmak istediler