masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ödemeyip biriktirip toplu ödeyip emekli de olabiliriz sanırım
kaçma bırak işlesin gitsin, ayda yılda aklına gelirse öde gün sayın dolsun ilerde borclanır emekli olursun.